  • Date: Tue, 20 Dec 2011 08:12:35 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz fotografowania

    W dniu 20.12.2011 00:27, mvoicem pisze:

    > Należy jednak dla porządku wspomnieć Andrzeja Lawę, dla którego się
    > skończyło w/w zgoła odmiennie niż piszesz.

    Tylko że sąd w żadnym punkcie nie odniósł się do fotografowania!

    Generalnie był to bandycki napad, przed którym miałem "czelność" się
    bronić... A wiadomo jak polskie sądy reagują na próbę obrony przed
    bandytami...

    Oto, kilka smaczków:

    - "poszkodowany" bandyta przedstawił zaświadczenie z pogotowia o
    "poparzeniach chemicznych", biegły stwierdził, że poparzenia chemiczne
    pod paragraf podpadają, ale jak na rozprawie na moje pytania
    odpowiedział, że zastosowany przeze mnie gaz pieprzowy nijak poparzeń
    chemicznych spowodować nie może, to wielce niezawisły sąd radośnie tę
    wypowiedź biegłego olał! (a ponieważ sąd jest niezawisły, to olania
    dowodów z zeznań biegłego w apelacji już nie mogłem podważyć)

    - w ustnym uzasadnieniu wyroku niezmiernie mądra pani sędzia
    stwierdziła, że nawet bezprawne polecenia należy wykonywać, bo inaczej
    można "zaognić sytuację"... cóż, mam nadzieję, że kiedyś ktoś jej w
    ciemnym rogu poleci "choć maleńka, zabaw się z nami" ;-> W cale bym jej
    nie żałował i serdecznie jej tego życzę. (ciekawostka na marginesie: w
    chwili orzekania przeciwko mnie była ASR... niedługo potem była SSR...)

    - apelacja była przeprowadzona tak "starannie", że w uzasadnieniu
    (oprócz wielu różnych innych bzdur) jedna osoba znajdowała się w jednej
    chwili w dwóch zupełnie różnych miejscach

    A potem sędziowie się oburzają, że ludzie używają niepochlebnych
    określeń typu "kurwy w togach"...