  • Data: 2006-11-21 09:38:44
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MiKeyCo wrote:

    > A kiedy wg. Ciebie piracenie softu przez Zenka i jego kolegów z liceum
    > jest istotne?

    W momencie keidy zaczynaja to oprogramowanie rozpowszechniac, za oplata
    czy bez. Osobiscie, choc jestem przeciwko piraceniu, to jestem "za" w
    pewnym sensie. Jestem przeciw majatkowemu piraceniu softu, a wiec
    powielaniu, sprzedawaniu, uzywaniu do wykonywania pracy. Natomiast fakt,
    ze jakis ziomek z liceum ma w domu nielegalnego windowsa to tak na
    prawde nie jest istotny. A nawet wole jak ma Windowsa niz Linuksa -- bo
    to jest potencjalny (moj) klient.

    Z reszta sam MS stosowal tego typu praktyke, praktyke przymykania oka,
    rezygnacji z zabezpieczne i przyzwyczajanie klientow do siebie. I to sie
    soprawdzililo - teraz kazdy wie co to windows i kazdy w pracy musi miec
    stanowisko Windows + Word.

    Wlacznie znaszymi instytucjami rzadowymi, policja - gdzie gruba kase
    trzepie MS za licencje i oprogramowanie oraz support.

    > *) Tak, Zenka od Nowaków! Spora część, jeśli nie większość, medialnych
    > akcji zwalczających To-Wielkie-I-Groźne-Piracto odbija się na zwykłych
    > domorosłych piratach.

    Gdy tymczasem cale profesjonalne gangi produkujace wysmienite podrobki
    plyt audio i software woza sie najnowszymi merolami, trwonia na zbytki i
    smieja sie w twarz prokuratorom...

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji