  • Data: 2006-11-21 12:44:12
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "sango" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ejtdl6$gvk$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd ja to mogę wiedzieć? Może był.
    >
    > W co bardziej światłych Komendach przełożeni warunkowali zgodę na użycie
    > prywatnego komputera okazaniem i przechowywaniem w Komendzie licencji na
    > znajdujące się tam oprogramowanie. Różnie to rozwiązywano. Ale weź pod
    > uwagę, że w połowie lat 90-tych dla wielu przełożonych zagadnienie
    > legalności

    wydaje sie, ze sprawa o ktorej pisala gazeta wyborcza byla z 2005 roku ...
    poza tym pytanie w jaki sposob dziala pion kontroli w policji w takich
    sprawach ...
    to ze naduzycia sie zdarzaja to chyba normalka w kazdej policji na calym
    swiecie ...

    polecam ciekawy artykul z tygodnika podhalanskiego ...
    http://raven.tatrynet.pl/cgi-bin/tp/wza.pl?rok=03&nr
    =tp06