  • Data: 2006-11-21 08:31:00
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wiesz, pytanie czy faktycznie tak było, jak pisała parsa. Bo jeśli
    > chodzi o te sprawę, co do której podejrzewam, że chodzi, to wjazd
    > antyterrorystów był spowodowany nei tyle tym, ze kradł drzewo ale tym,
    > że wywalił na zgity pysk dzielnicowego, który chciał z nim na ten
    > temat pogadać i ejszcze poszczół go psem. Wjazd był dalszą
    > konsekwencją tego stanu.

    ta sprawa. Z tym ze to wywalenie polegało zdaje sie na nie wpuszczeniu na
    posesje. Uwazasz ze to był wystarczajacy powód do działania
    antyterrorystów?

    > No bo są. Zwłaszcza dla przelozonych, których z tego rozliczają. Ci na
    > roboczych stanowiskach mogą sobie bardziej pozwolić na racjonalne
    > działanie.

    Z tego co ludzie tu pisza wychodzi jednak ze tych racjonalnych działan
    jednak brakuje - ja sie zreszta nie dziwie - trzeba walczyc o statystyki.

    > Ale to juz nei wina Policji raczej, a sądu.

    Prosze cie... naprawde uwazasz, ze w tym iz policja stoi na bocznej,
    osiedlowej, piaskowej drodze przy sklepie, łapie i bada kazdego rowerzyste
    który wyjdzie ze sklepu z piwem, nie ma nic złego?
    Odpowiadajac na kolejne pytanie - tak znam takie miejsce i mój znajomy
    stracił tak prawo jazdy - miał 0,51 promila. Nawet interweniujacy
    policjanci przyznali sie ze musza dziennie złapac tylu i tylu.

    > I co ja Co mam odpisać :-)

    swoja opinie.

    > Jeśli to będzie faktycznie pirackie
    > oprogramowanie, to nie mam tu nic do uważania. Wyleci gość bez słowa i
    > emerytury.

    Ciekawe kiedy ludzie zaczna pisac donosy, ze podejrzewaja pirackie
    oprogramowanie na jakiejs komendzie... :)

    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
    i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty !