    From: MiKeyCo <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Date: Tue, 21 Nov 2006 02:12:25 +0100

    Robert Tomasik napisał(a):
    > A znasz studenta, któremu zarekwirowano komputer TYLKO I WYĄŁCZNEI
    > dlatego, ze miał nielegalnego AUTO-cada do nauki?

    Czy ja odczuwam nutkę wymówki? Przecież żaden funkcjonariusz nie
    działa bezpodstawnie, nieprawdaż? Zawsze ma podejrzenia i zawsze są one
    uzasadnione, nieprawdaż?

    Przykro mi, ale bronisz złej sprawy. Naszej policji a przede
    wszystkim prokuratury już nie ma co bronić tylko trzeba gruntownie
    zmienić. Tym bardziej z sądownictwem. Przy okazji zmieniając prawo, ale
    ono nie jest aż tak winne patologiom, ludzie tu odgrywają zasadniczą rolę.

    Ja znam studenta na którego 'życzliwy' próbował znaleźć haki, złożył
    zawiadomienie mailowo, zatrzymano sprzęt w nadziei znalezienia dowodów,
    w ostateczności _oczywiście_ zdecydowano się skierować dość akt
    oskarżenia do sądu oskarżeniem z oskarżeniem ws. oprogramowania.
    Prokurator od półtorej roku ma problemy z wydaniem zatrzymanych rzeczy,
    które wg. opini biegłego nie mają żadnego związku ze sprawą. Coś dodać?

    pzdr