  • Data: 2006-11-20 13:10:32
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Przemek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail p...@W...gazeta.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ale na takiej podstawie to mozna sprawdzic wszystkie wszystkie komputery w
    > Polsce - nie stosujmy nomenklatury ze jak sie nie przyznaje to jest
    > winny...

    nie, zauwaz ze przeszuakaniie nie bylo bezprawne, jest wiec roznica pomiedzy
    ta sytuacja a sytuacja w ktorej policjanci chodzi po domach szukajac
    softu.

    > BTW ja tez sie kiedys zastanawiałem nad zaszyfrowaniem dysku bo mam na
    > dysku dane zwiazane z dzialalnoscia mojego pracodawcy, oraz z dzialanosci
    > rodzinnej firmy i gdyby te dane gdzies wyciekly to... az mi ciarki po
    > plecach przeszły. Na zaszyfrowanie sie nie zdecydowałem, bo boje sie
    > utraty danych, ale nie sadze zebym podał hasło - w koncu po to ktos
    > szyfruje, zeby osoby postronne nie miały dostepu do danych.
    > Niemniej równiez mam wrazenie ze pytajacy wszystkie nie powiedział - ale
    > czy mozna mu sie dziwic?

    ja sie nie dziwie policjcantom ze nabieraja podejrzen jezeli ktos w takiej
    sytuacji odmdawia podaniai hasla lub wpisania go, inna sprawa jest gdyby
    udostepnil komputer, nic by nie znaleziono a amimo to zostal zabrany.

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigninewziobror.org -> Obrona Konienczna