  • Data: 2004-03-01 23:02:00
    Temat: Re: Zajeb.....mi dowod w autobusie.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c20f0p$mlo$1@inews.gazeta.pl...

    > Pierwsze co to idź zgłosić jak najszybciej na policje, po co dodatkowe
    > kłopoty np. ze spłatą jakiegoś lewego kredytu, komórki, cyfry + i
    innych.

    A możesz mi przybliżyć w jaki sposób zgłoszenie na Policji ma niby
    zapobiec tym dodatkowym atrakcjom w postaci kredytu itd.? Bo jeśli poprzez
    umieszczenie danego blankietu w zbiorach informatycznych, to informuję
    Cię, ze wystarczy iść do BEL, a dane do systemu i tak trafią.

    W praktyce nie da się zapobiec wykorzystaniu takiego dowodu osobistego.
    Dopiero w wypadku otrzymania na przykład faktury za telefon albo innej
    informacji o tym, że ktoś się posłużył dokumentem należy szybciutko lecieć
    na Policję, by dać jej szansę na ujęcie pracy.