  • Data: 2004-10-29 11:52:18
    Temat: Re: Zagubiona przesyłka przez poczte.
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Byłem na poczcie, pani przy okienku powiedziała mi, że poczka powinna dawno
    > dotrzeć. Chciałem także się dowiedzieć czy paczka została wysłana przez
    > sprzedającego i dowiaduje się że nie ma takiej mozliwości.

    jak to nie ma?
    spredajacy wysylajac paczke ma na kwitku jej numer trackingowy.
    popros o podanie tego numeru lub skan potwierdzenia nadania.
    druk zolto-niebieski prawdopodonie.

    > także, że ostatnimi czasy paczki o takiej zawartości są kradzione na
    > poczcie.

    jesli paczka jest wartosciowa to sie ja ubezpiecza. poczta pokrywa
    strate do wysokosci 100 pln ale jak nie zadeklarujesz takiej
    (oplata 2 pln dodatkowa) to pozniej musisz udowadniac ze to byl telefon
    a nie skarpetki.

    > Aktualnie mam złożoną reklamację i czekam na "werdykt". Znając nasz

    nie rozumiem... Ty masz zlozona reklamacje?
    reklamacje sklada wysylajacy towar, ktoremu paczka zginela.
    nie slyszalem zeby reklamacje skladal odbiorca.

    > dowiedziec sie co w takiej sytuacji mam zrobić. W końcu nie może być tak że
    > paczka od tak sobie znika i koniec. Wydaje mi się że w czasie gdy poczta ma
    > paczkę, to ona jest wtedy w 100% odpowiedzialna za nią.

    za paczke odpowiada poczta ale w tym wypadku wydaje mi sie ze
    to sprzedajacy probuje Cie zobic w bambuko. wyciagnij
    potwierdzenie nadania. to on ma zlozyc reklamacje nie Ty.

    Ty mozesz poprosic go o zwrot pieniedzy.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com