eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiona przesyłka przez poczte.Re: Zagubiona przesyłka przez poczte.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.axelspringer.com.pl!not-for-mai
    l
    From: "rezist.com" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zagubiona przesyłka przez poczte.
    Date: Fri, 29 Oct 2004 13:52:18 +0200
    Organization: Axel Springer Polska
    Lines: 36
    Message-ID: <cltath$1agh$1@sparrow.axelspringer.com.pl>
    References: <clta4d$54$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: net.rezist.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sparrow.axelspringer.com.pl 1099050737 43537 194.9.67.155 (29 Oct 2004
    11:52:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...axelspringer.com.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Oct 2004 11:52:17 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <clta4d$54$1@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; rv:1.7.3) Gecko/20040913
    Thunderbird/0.8 Mnenhy/0.6.0.104
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:251872
    [ ukryj nagłówki ]

    > Byłem na poczcie, pani przy okienku powiedziała mi, że poczka powinna dawno
    > dotrzeć. Chciałem także się dowiedzieć czy paczka została wysłana przez
    > sprzedającego i dowiaduje się że nie ma takiej mozliwości.

    jak to nie ma?
    spredajacy wysylajac paczke ma na kwitku jej numer trackingowy.
    popros o podanie tego numeru lub skan potwierdzenia nadania.
    druk zolto-niebieski prawdopodonie.

    > także, że ostatnimi czasy paczki o takiej zawartości są kradzione na
    > poczcie.

    jesli paczka jest wartosciowa to sie ja ubezpiecza. poczta pokrywa
    strate do wysokosci 100 pln ale jak nie zadeklarujesz takiej
    (oplata 2 pln dodatkowa) to pozniej musisz udowadniac ze to byl telefon
    a nie skarpetki.

    > Aktualnie mam złożoną reklamację i czekam na "werdykt". Znając nasz

    nie rozumiem... Ty masz zlozona reklamacje?
    reklamacje sklada wysylajacy towar, ktoremu paczka zginela.
    nie slyszalem zeby reklamacje skladal odbiorca.

    > dowiedziec sie co w takiej sytuacji mam zrobić. W końcu nie może być tak że
    > paczka od tak sobie znika i koniec. Wydaje mi się że w czasie gdy poczta ma
    > paczkę, to ona jest wtedy w 100% odpowiedzialna za nią.

    za paczke odpowiada poczta ale w tym wypadku wydaje mi sie ze
    to sprzedajacy probuje Cie zobic w bambuko. wyciagnij
    potwierdzenie nadania. to on ma zlozyc reklamacje nie Ty.

    Ty mozesz poprosic go o zwrot pieniedzy.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1