  • Data: 2004-10-29 12:09:10
    Temat: Re: Zagubiona przesyłka przez poczte.
    Od: "Maciek" <j...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skontaktuj sie ze sprzedajacym. popros go o nr przesylki, nastepnie na
    poczcie podajac nr przesylki wysledza jej trase, czyli jednym slowem gdzie
    zaginela. zloz reklamacje. a teraz zla wiadomosc. dostaniesz nedzne grosze,
    jesli przesylka byla nieubezpieczona. ja dostalem cos cirka 100zl. mimo, ze
    pisalem 8 pism do poczty, grozilem opublikowaniem w gazecie. maja w dupie
    zwyklego czlowieka i nic nie zrobisz. a dla mnie glupota jest ubezpieczanie
    przesylki. bo niby czemu? z zalozenia przyjmuje ze wysylajac cos to dojdzie
    to do adresata. jednym slowem poczta przyznaje sie ze oszukuje, przesylki
    ktore wysylamy moga nie dojsc i nalezy wykupowac ubezpieczenie.
    dla mnie totalna bzdura i kradziez w bialy dzien
    pozdrawiam
    Maciu