  • Data: 2004-07-12 14:48:50
    Temat: Re: Zagrożenie zdrowia. jaki artykuł?
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek wrote:
    > a można wiedzieć jaki to aqua park aby na niego uważać?

    Nie wiem gdzie miało miejsce opisane wcześniej zdarzenie, ale wiem że
    sygnalizacja świetlna działa niepoprawnie na basenie w Pruszkowie, na
    czerwonej zjeżdżalni. Ma tu miejsce taka sytuacja, że generalnie pali
    się czerwone światło, z rzadka tylko przełącza się na zielone.
    Użytkownicy wiedząc o tym problemie odczekują "na oko" i zjeżdżają.
    Problem trawa od conajmniej kilku miesięcy.

    Interesuje mnie, czy fakt że światło jest tam generalnie czerwone
    zwalnia właścicieli obiektu od odpowiedzialności, jeżeli dojdzie do
    wypadku, czy też sąd raczej przyjmie, że sygnalizacja była po prostu
    niesprawna, a zjeżdżalnia mimo tego nie była wyłączona z użytku?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński