  • Data: 2002-11-29 09:03:26
    Temat: Re: Zagmatwana sprawa- problem
    Od: "Łukasz J" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No ja wlasnie tez tak mysle no ale ta z tej agencji to ponoc ma
    wszedzie wtyki ponoc nawet w sadzie i powiedziala ze nie odpusci . A ten
    fotograf to na nia wtedy narzekal ze ta agencja tyle bierze ze w warszawie
    ma taniej itp dziwil sie ze ta agencja z dziewczyn tak zdziera.
    Bo on placil ponoc 2.000 a dziewczyna dostawala od agencji 680 na reke.
    Moze sie wkurzyl i teraz chce na modelke wszystko zgonic ?
    nie wiem ale to nerwow moja panne kosztuje i mnie ale sie nie poddamy bez
    walki :)

    P o z d r a w i a m