  • 1. Data: 2002-11-28 13:16:51
    Temat: Zagmatwana sprawa- problem
    Od: "Łukasz J" <j...@a...net.pl>

    Troche dlugie ale napewno ciekawe :0

    Moja kobieta ( paulina) miala miec zdjecia (akty) w czerwcu.
    Zdjecia byly zalatwiane przez jedna z agencji ktora brala od (pauliny)
    prowizje za te akty
    Fotograf sie prosil od 2 lat no i w koncu sie zdecydowala.

    Stawila sie na sesje . I tu fotograf stwierdzil -odziwo !!! ze (paulina) ma
    troche krutsze wlosy jak ja ostatnio widzial no i ze nie jest calkowicie
    wygolona (jak by to mu bylo potrzebne) i pogadali godzine, modelka sie
    ubrala, dal jej na taxi 50 zl i powiedzial zeby powiedziala tej agencji ze
    sesja sie odbyla i on kase zaplaci.I zaplacil
    Prosil rowniez (pauline) zeby przed agencja chwalila tego fotografa ze jest
    ok ze fajnie sie wspolpracowalo i ze on przed agencja tez bedzie dobrze sie
    wypowiadal o modelce.
    ( jej wydawalo sie to wszystko troche dziwne, no ale jak facet chce zaplacic
    do przodu to ok)

    Mowil tak dlatego ze nie za bardzo sie lubi z szefowa tej agencji i lepiej
    jak tak beda mowic.
    Natomiast poprosil (pauline) by po wakacjach w zadzwonila do niego i na te
    zalegle akty sie umowila.

    Ona po wakacjach zadzwonila (do tego czasu facet zaplacil agencji za sesje
    2000 zl z czego ona dostala 680 na reke) ale on powiedzial ze on teraz nie
    moze bo wyjezdza za granice i bedzie za 2 tyg to sie odezwie i sie na ta
    zalegla sesje umowi.
    (Paulina) czekala, czekala i nic nie dzwonila bo wiadomo po co ona ma sie
    prosic o akty-z jakim starym facetem nic przyjemnego lecz byla gotowa na
    nie.

    A tu po 5 misiacach dowiaduje sie o tym, ze sesja sie nie odbyla - szefowa
    agencji. Dzwoni do ( pauliny) zeby zadzwonila do fotografa zeby te zdjecia
    uregulowac.
    Ale w tym czasie ta Szefowa sama do niego zadzwonila i fotograf powiedzial
    ze juz nie chce robic (paulinie) zdjec. i ze ta agencja niby ma przyslac za
    darmo inna modelke bo ta sie nie wywiazla ze swojej pracy.

    Agencja chce od (pauliny) odszkodowania 1.200 !!! za to ze musi modelke
    inna wyslac i jej zaplacici z wlasnych pieniedzy

    ale za (pauline) skasowala pieniadze ( i to duze), pod umowa Szefowa sie
    podpisala stwierdzajac wykonanie pozowania i zaplacila ( paulinie )
    pieniadze.

    Fotograf powiedzial ze modelka nie byla dysponowana " krew jej ciekla po
    nogach" hahaha i w ten sposob nie mogl jej robic zdjec.
    A to zwykle klamstwa i brednie i obraza bo jak mozna isc na akty z okresem
    ? to przeciez jest oczywiste ze modelka majaca duze doswiadczenie w tej
    branzy ( reklamy tv itp) nie pozwoli sobie na takie cos. Byla znakomicie
    przygotowana ( kosmetyczka, solarium itp)

    Ja czuje tu jedna wielka przewalke i mam pytanie :

    Czy agencja ma prawo zadac tych 1.200 zl odszkodowania jesli skasowala za
    modelke pieniadze podisujac umowe i stwierdzajac wykonanie dziela.
    modelka wstawila sie na sesje, a fotograf zaplacil ( po 3 tyg.)
    To ze tych zdjec nie ma to juz inna sprawa , moze fotograf zgubil ? ( tak
    tez mozna powiedziec)
    Bardzo zagmatwana sprawa ale moze ktos sie wypowie ?

    P o z d r a w i a m
    Marcin

  • 2. Data: 2002-11-28 14:09:35
    Temat: Re: Zagmatwana sprawa- problem
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Łukasz J" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Troche dlugie ale napewno ciekawe :0

    Jak dla kogo :P

    > modelka wstawila sie na sesje

    Jak sie wstawiła to może niewiele pamięta z tej sesji?:-))))

    HaNkA

  • 3. Data: 2002-11-28 15:34:47
    Od: "Łukasz J" <j...@a...net.pl>

    No naprzyklad :)
    Moze facet cos pstrykal i mu bateria sie wyczerpala i nie mial przy sobie
    zapasowej :)

  • 4. Data: 2002-11-28 20:17:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Może nie powinienem, ale Ci poradzę: A uprzyjcie się z dziewczyną, że on te
    zdjęcia robił. Może mu klisze nie wyszły, albo zepsuł przy wywołaniu. I
    tyle. Skoro sam twierdził, że zdjęcia zrobił i jeszcze za to zapłacił, to
    teraz niech się wypcha sianem.

  • 5. Data: 2002-11-29 09:03:26
    Od: "Łukasz J" <j...@a...net.pl>

    No ja wlasnie tez tak mysle no ale ta z tej agencji to ponoc ma
    wszedzie wtyki ponoc nawet w sadzie i powiedziala ze nie odpusci . A ten
    fotograf to na nia wtedy narzekal ze ta agencja tyle bierze ze w warszawie
    ma taniej itp dziwil sie ze ta agencja z dziewczyn tak zdziera.
    Bo on placil ponoc 2.000 a dziewczyna dostawala od agencji 680 na reke.
    Moze sie wkurzyl i teraz chce na modelke wszystko zgonic ?
    nie wiem ale to nerwow moja panne kosztuje i mnie ale sie nie poddamy bez
    walki :)

    P o z d r a w i a m

  • 6. Data: 2002-11-29 21:44:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

> [...]
    | Moze sie wkurzyl i teraz chce na modelke wszystko zgonic ?
    | nie wiem ale to nerwow moja panne kosztuje i mnie ale sie nie poddamy bez

    Myślę, że tu wtyki w sądzie nic nie pomogą. Usługa została wykonana i za
    usługę zapłacono. I tyle. A może on chciał zapłacić tylko za to, by sobie
    pooglądać? Do sądu raczej z tym nie polecą, bo się będą bali, że się afera
    rozkręci koło tego. Tyle, że dziewczyna może strącić pracę.

  • 7. Data: 2002-11-30 09:36:04
    Od: "Lukasz J." <j...@a...net.pl>

    Aaaaa dziewczyna juz wyleciala z agencji po kilu minutach jak stwierdzila
    ze nie odda pieniedzy :)
    ale tym sie akurat nie martwi, bo ta agencja duzo pracy nie zalatwiala.
    natomiast agencja jest dluzna 120 zl za jedna prace ( i powiedziala ze tych
    pieniedzy nie odda juz modelce)
    i 500 zl za zdjecia jest winien jeden fotograf, ktory wzial tel. od tej
    agencji do mojej Panny i teraz sie boi oddac pieniadze modelce i mowi ze da
    agncji a ta sie z nia rozliczy, a agencja powiedziala ze tych pieniedzy
    tez nie odda i ze moja panna wisi jej jeszcze 580 zl !!!
    Ten fotograf najpierw mowil ze sie rozliczy z modelka osobiscie, ale sie
    boi tej kobiety z agencji ( moim zdaniem) i zmienil wersje na taka, ze
    pieniadze za zdjecia da w "obecnosci" szefowej agencji. Ja mysle ze poprostu
    przekaze te pieniadze bezprawnie do agencji a ta sie z moja panna nie
    rozliczy bo potraci jej za tamta sprawe.
    Jeden fotograf klamie , teraz drugi fotograf klamie
    Moja corka ( jak bede mial) napewno nie bedzie modelka. !!! :)
    Jak pisalem w tytule - zagmatwana sprawa :)