  • Data: 2002-11-30 09:36:04
    Temat: Re: Zagmatwana sprawa- problem
    Od: "Lukasz J." <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aaaaa dziewczyna juz wyleciala z agencji po kilu minutach jak stwierdzila
    ze nie odda pieniedzy :)
    ale tym sie akurat nie martwi, bo ta agencja duzo pracy nie zalatwiala.
    natomiast agencja jest dluzna 120 zl za jedna prace ( i powiedziala ze tych
    pieniedzy nie odda juz modelce)
    i 500 zl za zdjecia jest winien jeden fotograf, ktory wzial tel. od tej
    agencji do mojej Panny i teraz sie boi oddac pieniadze modelce i mowi ze da
    agncji a ta sie z nia rozliczy, a agencja powiedziala ze tych pieniedzy
    tez nie odda i ze moja panna wisi jej jeszcze 580 zl !!!
    Ten fotograf najpierw mowil ze sie rozliczy z modelka osobiscie, ale sie
    boi tej kobiety z agencji ( moim zdaniem) i zmienil wersje na taka, ze
    pieniadze za zdjecia da w "obecnosci" szefowej agencji. Ja mysle ze poprostu
    przekaze te pieniadze bezprawnie do agencji a ta sie z moja panna nie
    rozliczy bo potraci jej za tamta sprawe.
    Jeden fotograf klamie , teraz drugi fotograf klamie
    Moja corka ( jak bede mial) napewno nie bedzie modelka. !!! :)
    Jak pisalem w tytule - zagmatwana sprawa :)