  • Data: 2002-09-23 17:57:58
    Temat: Re: Zaginiecia listów
    Od: "IYIS" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sądzę że składanie *pisemnych* reklamacji za każdym dającym
    > się jakos udokumentować "niedotarciem" (brak rachunku, brak
    > listu o którym na pewno wiemy) do naczelnika poczty w końcu
    > przyniesie skutek !

    Naczelnika poczty??? HAHAHAHA Dobry żart!!!!
    Ja przez kilka lat dostawałem średnio co piąty list zza oceanu
    a liczby pism wysłanych w tym czasie do 3(!!!!!) różnych poczt ,
    sortowni
    listów Warszawa1 (AFAIR) oraz sortowni na na Okęciu nie zliczę!!!
    Listy zza granicy odbieram na adres Babci. Dochodzą wszystkie.

    PS. Długo mieszkasz w Polsce ?
    --
    _
    Ziemia jest piekłem innego świata