  • Data: 2010-04-06 14:58:28
    Temat: Re: Żądanie reklamacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik m...@g...pl ...

> [...]
    > Co mówi o tym prawo. Czy klient ma prawo żądać reklamacji, po tym jak
    > naprawiał na własna rękę towar? dodam, że rachunek naprawy wyniósł 25
    > zł. Naprawiono kołek mocujący, który ponoć był pęknięty na samym
    > początku.
    >
    > Towar już został odesłany do mnie. Wraz z nim klient przysłał do mnie
    > rachunki z tego serwisu, w którym stwierdzono usterkę. Teraz klient na
    > moją decyzję czy przyjmuję reklamację. Szczerze mówiąc to nie chcę
    > zwracać pieniędzy. Jestem osoba prywatna. Sprzedaż bez żadnych
    > rachunków, jedynym potwierdzeniem jest aukcja allegro.

    a co napisał serwis? O jakiej usterce?

    > PS: Najlepsze jest to, że sprawdziłem towar i on na pierwszy rzut oka
    > działa. Pracował jakąś godzinę i sie tylko zgrzał nieco.

    W kazdym razie - jezeli serwis cokolwiek naprawiał - dalsze losy sprzetu
    cie nie interesuja.
    Jezeli tylko zdiagnozował - musisz sie odniesc do uwag sprzedawcy, ze
    sprzet nie działa. Jezeli rzeczywiscie by nie działał - powinienes zwrocic
    całosc kosztów poniesionych przez kupujacego to znaczy cene za towar +
    koszty transportu w obie strony.