eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻądanie reklamacji › Re: Żądanie reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Żądanie reklamacji
    Date: Tue, 6 Apr 2010 14:58:28 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 31
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <hpfd60$42t$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-79.173.13.135.tesatnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1270565908 24385 79.173.13.135 (6 Apr 2010 14:58:28 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Apr 2010 14:58:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:634990
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik m...@g...pl ...

    > Ostatnio sprzedałem na allegro sprzęt komputerowy jakim jest karta
    > graficzna. Po otrzymaniu go, klient napisał, że towar jest uszkodzony.
    > Następnie po jakimś czasie znów się odezwał, że był w jakimś serwisie
    > i naprawił niby pewną część, jednak tam mu powiedzieli, że głównej
    > usterki naprawić się nie da. Ja oczywiście towar przed wysyłką
    > sprawdziłem i działał poprawnie. Teraz klient żąda ode mnie zwrotu
    > pieniędzy lub tej samej karty. Dodam, że sprzęt był używany.
    > Co mówi o tym prawo. Czy klient ma prawo żądać reklamacji, po tym jak
    > naprawiał na własna rękę towar? dodam, że rachunek naprawy wyniósł 25
    > zł. Naprawiono kołek mocujący, który ponoć był pęknięty na samym
    > początku.
    >
    > Towar już został odesłany do mnie. Wraz z nim klient przysłał do mnie
    > rachunki z tego serwisu, w którym stwierdzono usterkę. Teraz klient na
    > moją decyzję czy przyjmuję reklamację. Szczerze mówiąc to nie chcę
    > zwracać pieniędzy. Jestem osoba prywatna. Sprzedaż bez żadnych
    > rachunków, jedynym potwierdzeniem jest aukcja allegro.
    >
    a co napisał serwis? O jakiej usterce?

    > PS: Najlepsze jest to, że sprawdziłem towar i on na pierwszy rzut oka
    > działa. Pracował jakąś godzinę i sie tylko zgrzał nieco.

    W kazdym razie - jezeli serwis cokolwiek naprawiał - dalsze losy sprzetu
    cie nie interesuja.
    Jezeli tylko zdiagnozował - musisz sie odniesc do uwag sprzedawcy, ze
    sprzet nie działa. Jezeli rzeczywiscie by nie działał - powinienes zwrocic
    całosc kosztów poniesionych przez kupujacego to znaczy cene za towar +
    koszty transportu w obie strony.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1