eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻądanie reklamacjiRe: Żądanie reklamacji
  • Data: 2010-04-06 14:17:12
    Temat: Re: Żądanie reklamacji
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 6 Kwi, 15:32, " " <m...@g...pl> wrote:
    > Witam.
    > Ostatnio sprzedałem na allegro sprzęt komputerowy jakim jest karta graficzna.
    > Po otrzymaniu go, klient napisał, że towar jest uszkodzony. Następnie po
    > jakimś czasie znów się odezwał, że był w jakimś serwisie i naprawił niby pewną
    > część, jednak tam mu powiedzieli, że głównej usterki naprawić się nie da. Ja
    > oczywiście towar przed wysyłką sprawdziłem i działał poprawnie.
    > Teraz klient żąda ode mnie zwrotu pieniędzy lub tej samej karty. Dodam, że
    > sprzęt był używany.
    > Co mówi o tym prawo. Czy klient ma prawo żądać reklamacji, po tym jak
    > naprawiał na własna rękę towar? dodam, że rachunek naprawy wyniósł 25 zł.
    > Naprawiono kołek mocujący, który ponoć był pęknięty na samym początku.
    >
    > Towar już został odesłany do mnie. Wraz z nim klient przysłał do mnie rachunki
    > z tego serwisu, w którym stwierdzono usterkę. Teraz klient na moją decyzję czy
    > przyjmuję reklamację. Szczerze mówiąc to nie chcę zwracać pieniędzy. Jestem
    > osoba prywatna. Sprzedaż bez żadnych rachunków, jedynym potwierdzeniem jest
    > aukcja allegro.
    >
    > PS: Najlepsze jest to, że sprawdziłem towar i on na pierwszy rzut oka działa.
    > Pracował jakąś godzinę i sie tylko zgrzał nieco.
    >
    > Pozdrawiam.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Sprzedaz jako firma czy osoba prywatna? Jesli to drugie to moze
    popularnie spadac na drzewo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1