  • Data: 2003-07-01 21:00:25
    Temat: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@p...ze.spamem.plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 01 Jul 2003 20:50:17 +0200, Arek wrote:

    > Reszta społeczeństwa jest WOLNA - no powiedzmy, że jest wolna.
    > W każdym razie ma MOŻLIWOŚĆ szukania praca, więźniowej jej nie mają.

    No wlasnie. Ale zeby trafic do wiezienia, trzeba sobie ZASLUZYC. Wiec
    osadzenie wiaze sie z pozbawieniem czesci praw i przywilejow. Niech to nie
    bedzie sanatorium z telewizorem, magnetowidem i innymi luksusami, ktore
    zapewniaja wiezniom "ludzkie traktowanie", podczas gdy pacjenci w
    szpitalach dostaja marne jedzenie.
    Dlaczego mam placic za "sanatorium" kolesi, ktorzy sa kryminalistami? Za
    chleb i wode im zaplace, bo nie jestem sadysta... ale za telewizor i piersi
    z kurczaka - JUZ NIE. Tym bardziej, ze statystycznie moglem zostac przez
    nich kilkakrotnie skrzywdzony.

    Pozdrawiam
    Grzegorz