  • Data: 2003-07-01 21:51:52
    Temat: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Grzegorz Mejlun napisał:
    > No wlasnie. Ale zeby trafic do wiezienia, trzeba sobie ZASLUZYC.

    Doprawdy? Jeśli prowadzisz samochód to w każdej chwili możesz się "zasłużyć".
    No i nie słyszałeś o niewinnie osadzonych?

    > Wiec osadzenie wiaze sie z pozbawieniem czesci praw i przywilejow.
    > Niech to nie bedzie sanatorium z telewizorem, magnetowidem i innymi
    > luksusami, ktore zapewniaja wiezniom "ludzkie traktowanie",

    Demagogia. Najwyraźniej nigdy nie byłeś pozbawiony wolności.

    > podczas gdy pacjenci w szpitalach dostaja marne jedzenie.

    Co ma piernik do wiatraka? Chcesz żeby pacjenci w szpitalach dostawali
    dobre jedzenie to zrób ile się da by skończyć z finansowaniem
    biurokratów, górników, rolników, srolników i innych nierobów.

    > Dlaczego mam placic za "sanatorium" kolesi, ktorzy sa kryminalistami? Za
    > chleb i wode im zaplace, bo nie jestem sadysta...

    Rzeczywiście. Jakie to miłe, że nie jesteś sadystą.

    Arek