  • Data: 2003-07-02 08:06:34
    Temat: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Od: "pbas" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I wobec tego zamiast zadbać o wyższe stawki dla dzieci, chcesz zadbać,
    żeby
    > ku uciesze gawiedziodgrywał się brutalny spektakl?

    Ale jesli nie ma skad wziac pieniedzy na dzieci a sa pieniadze na bandziorow
    w wiezieniach to nalezy na to patrzec i przyklaskiwac ? Absurd. Zabrac
    bandziorom - maja dwie rece to niech sobie zapracuja na zarcie.

    > No cóż - to też była jedna z popularnych metod - zajądź gawiedź jakąś
    krawą
    > imprezką, żeby sobie głowy nie zawracała bardziej przyziemnymi sprawami,
    np.
    > gdzie się podziewają pieniądze płacone przez podatników.

    O czym Wy wogole mowicie ? Sa ludzie co cale zycie zapierniczaja po 12
    godzin dziennie i jak juz sie czegos dorobia, to przyjdzie taki bandzior i
    go zabije bo on chce pieniedzy. Bronimy mordercow bo maja swoje prawa ? A
    gdzie prawa osob przez nie pokrzywdzonych ? Bandzior zgwalci dziewczyne i
    dostanie 5 lat i potem sobie wychodzi i moze do tej dziewczyny zadzwonic i
    bezczelnie zapytac sie czy ma na niego jeszcze ochote. Takie mamy prawo. A
    dziewczyna ma uraz do konca zycia. A bandzior przez 5 lat w pierdlu siedzi i
    zmienia programy w tv. Ludzie - przeciez my musimy pracowac aby z naszych
    podatkow ci co krzywdza i siedza w pierdlach mogli jesc i ogladac tv ! To
    absurd. Place podatek z ktorego jest utrzymywany ktos kto np mnie skrzywdzil
    ! Idiotyzm. Jesli bandzior nie chce pracowac w kamieniolomach to go wrzucic
    do studni ze szczurami i juz !

    > Tania demagogia gdybaniowa. Plus demonstracja pewnego ograniczenia
    > zwolenników kary śmierci - nie potrafią wymyśleć żadnego sposobu na
    > poprawienie efektywności więzień, więc proponują 'ostateczne rozwiązanie
    > kwestii'.

    A niby dlaczego zwolennicy kary smierci maja wymyslec sposob na poprawienie
    efektywnosci wiezen ? Dla mnie sprawa jest prosta: jest recydywista to w
    czape i juz. A nie utrzymywac gnoja przez cale zycie w pierdlu tylko po to
    ze nawet jak dostanie 25 lat to po wyjsciu znow kogos zabije. Jesli takie
    rozumowanie przeszkadza przeciwnikom kary smierci, to niech sami wymysla
    sposob ktory to rozwiaze inaczej. Jasne, ze ktos moze do pierdla trafic
    przypadkiem itd itp, dlatego najpierw komunisci i recydywisci - na drzewa
    zadyndac, aby dac przyklad ewentualnym nastepcom. I masz racje - ku uciesze
    gawiedzi - niech maja chociaz tyle z tego, ze wiedza iz jest jakas
    sprawiedliwosc. I nie jest to tania demagogia gdybaniowa. Wystarczy zobaczyc
    na statystyki przestepczosci.

    > Sądząc po poziomie twoich wypowiedzi, twoim 'kolorem klubowym' jest
    > brunatny?

    Glupoty opowiadasz. Nie pij osobiscie do mnie. Rownie dobrze ja moge
    stwierdzic, ze skoro przeciwnicy kary smierci sa za tym aby mordercy,
    gwalciciele i innej masci bandziory mialy sie lepiej od dzieci w domach
    dziecka, to ci przeciwnicy sa wspolwinni obecnego stanu bezpieczenstwa w
    kraju.

    Piotr

    --
    GG#36692 p...@p...onet.pl www.pbas.republika.pl