  • Data: 2003-07-01 17:11:02
    Temat: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Od: "pbas" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie, ale czy u Was wszystko w porządku?

    Jasne. I dlatego jak kobitka grzecznie pisze i ktos jej po chamsku odpowiada
    to reaguje.

    > Oczywiście, że by mnie to osobiście dotknęło!
    > W kraju, w którym w publicznych egzekucjach wymordowano tysiące patriotów
    > tudzież przypadkowych ludzi, gadanie o czymś takim jest obrzydliwością.

    W tym kraju, w dzisiejszych czasach mordercy i zlodzieje rzadza, a ci co
    siedza w wiezieniach maja wieksze stawki na wyzywienie niz dzieci w domach
    dziecka. Jesli by Tobie (czego Ci nie zycze) bandzior zabil bliska osobe to
    chcialbym zobaczyc jak jestes szczesliwy ze idzie bandzior na 10 lat do
    pierdla poobijac sie i poogladac telewizje.

    Nie kwestionuje morderstw jakie w komunie mialy miejsce, ale kwestionuje
    fakt, ze mordercy siedza po pare latek i z nudow obmyslaja nowe
    przestepstwa.

    > I mam szczerą nadzieję, że szubienice już nigdy nie pojawią się w polskim
    > krajobrazie.

    A ja mam nadzieje ze pojawia sie i ze jako pierwsi zawisna na nich czerwoni
    zlodzieje co rozkradaja kraj i ci czarni co sie z nimi skumali. A potem po
    kolei jeden za drugim recydywista.

    Pozdrawiam

    Piotr

    --