  • Data: 2003-07-01 17:32:46
    Temat: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pbas" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3f01bfe6$1@news.home.net.pl...

    > W tym kraju, w dzisiejszych czasach mordercy i zlodzieje rzadza,
    > a ci co siedza w wiezieniach maja wieksze stawki na wyzywienie
    > niz dzieci w domach dziecka. Jesli by Tobie (czego Ci nie zycze)

    I wobec tego zamiast zadbać o wyższe stawki dla dzieci, chcesz zadbać, żeby
    ku uciesze gawiedziodgrywał się brutalny spektakl?

    No cóż - to też była jedna z popularnych metod - zajądź gawiedź jakąś krawą
    imprezką, żeby sobie głowy nie zawracała bardziej przyziemnymi sprawami, np.
    gdzie się podziewają pieniądze płacone przez podatników.

    > bandzior zabil bliska osobe to chcialbym zobaczyc jak jestes
    > szczesliwy ze idzie bandzior na 10 lat do pierdla poobijac sie
    > i poogladac telewizje.

    Tania demagogia gdybaniowa. Plus demonstracja pewnego ograniczenia
    zwolenników kary śmierci - nie potrafią wymyśleć żadnego sposobu na
    poprawienie efektywności więzień, więc proponują 'ostateczne rozwiązanie
    kwestii'.

    [ciach]

    > A ja mam nadzieje ze pojawia sie i ze jako pierwsi zawisna na nich
    > czerwoni zlodzieje co rozkradaja kraj i ci czarni co sie z nimi skumali.

    Sądząc po poziomie twoich wypowiedzi, twoim 'kolorem klubowym' jest
    brunatny?