  • Data: 2004-08-22 08:16:09
    Temat: Re: Zaczepka
    Od: "scx" <s...@w...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    news:slrncige8t.s5m.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

    > innymi slowy "przyganial kocial garnkowi" IMHO
    Hmmm czyli stawiasz na równi każdego kto ma wyrok? Zdaje mi się że wyrok
    można dostać i za błahostkę, i za troszkę grubsze rzeczy...

    > przez takich jak Ty sady maja
    > od groma roboty i naprawde wazne sprawy trwaja tyle ile trwaja :(
    Aha. Czyli ważna by była jakbym się nie uchylił, dostał w ryło i miał coś
    połamane.

    > Jak pomyliles numer to niewinny moglby Cie pozwac :>
    Znam numer mniej-więcej (3 kombinacje), poza tym pamiętam że był to bordowy,
    nowy renult scenic - chyba wystarczy zeby zidentyfikować właściciela