  • Data: 2009-01-12 11:45:33
    Temat: Re: Zabrali jej syna, bo ma objawienia
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-01-2009 o 12:15:26 armar <a...@p...fm> napisał(a):

    > Niby dorosła kobieta, gdy z przekonaniem mówi,
    > że wkrótce zostanie bliźniaczką niepokalanie poczętego
    > Żyda mającego obecnie ok. 2000 lat
    > (pokonał śmierć i uciekł z grobu, a ciała nie znaleziono)
    > jest wystarczająco zdrowa na umyśle?

    Póki jeszcze zręby cywilizacji łacińskie pozostały,
    to dorosły człowiek może sobie mówić co chce.
    Ale jak widać totalniacy czają się wszędzie.

    > Nawet w Sądzie sobie można żartować, ale z umiarem.
    > Jeśli kobieta od Jehowy otrzyma próbę wiary jaką otrzymał
    > inny Żyd - Abraham (miał zabić syna, Izaaka),
    > to kto będzie odpowiadał za śmierć tego dziecka?
    > Jehowa, czy sędzia, któremu jest znany jej stan psychiczny?

    J.w. - na szczęście "Raport mniejszości" ciągle jest (jeszcze) fikcją.
    Do tego idąc tym tokie rozumowania za oblanie się gorącą kawą odpowia
    McDonalds, za kota w mikrofali odpowiada Siemens, a za pijanego
    kierowcę ktrórego minąłeś na drodze odpowiadasz Ty.
    Albo inaczej - jeśli spowodujesz wypadek, to kto będzie za to odpowiadał
    - egzaminator? Dyrektor WORD?

    > Tak, wiem, że Inkwizycja nie całkiem umarła.
    > Póki co dziękuję Re, że stosy nie powróciły do KK...

    Nawet w wybiórczej było ostatnio coś o sytuacji rodziców w Szwecji,
    o sytuacji w UK też jest częto, o Jugendamtach w DE też chyba słyszałeś.
    Nie wiem czy masz dzieci, jeśli nie masz to możliwe że wydaje Ci się
    że to Ciebie nie dotyczy. Gdy będziesz miał to jest spora szansa
    że punkt widzenia od razu CI się zmieni.,

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek