  • Data: 2009-01-12 11:15:26
    Temat: Re: Zabrali jej syna, bo ma objawienia
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:

    > Poza tym, czy to co zacytowałeś dyskwalifikuje
    > człowieka?

    Niby dorosła kobieta, gdy z przekonaniem mówi,
    że wkrótce zostanie bliźniaczką niepokalanie poczętego
    Żyda mającego obecnie ok. 2000 lat
    (pokonał śmierć i uciekł z grobu, a ciała nie znaleziono)
    jest wystarczająco zdrowa na umyśle?
    Nawet w Sądzie sobie można żartować, ale z umiarem.
    Jeśli kobieta od Jehowy otrzyma próbę wiary jaką otrzymał
    inny Żyd - Abraham (miał zabić syna, Izaaka),
    to kto będzie odpowiadał za śmierć tego dziecka?
    Jehowa, czy sędzia, któremu jest znany jej stan psychiczny?

    > Bo odnosnie takiej dyskwalifikacji trzeba
    > być wiecznie czujnym, inaczej za kilka lat obejmie ona
    > Ciebie, mnie i większość grupowiczów.

    Tak, wiem, że Inkwizycja nie całkiem umarła.
    Póki co dziękuję Re, że stosy nie powróciły do KK...

    --
    Pozdrawia Marek