    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zabójstwo z zamiarem ewentualnym
    <5db8756a$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 29 Oct 2019 22:25:02 GMT

    On 2019-10-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie wyłącznie - jak pieprzniesz kogoś 100 to ma zerowe szanse na
    > przeżycie. To tak jakbyś porównywał klepnięcie po prlcach do klepnięcia
    > młotkiem w potylicę.

    Cały czas jest to tylko różnica stopnia ewentualnego uszkodzenia i
    prawdopodobienstwa wystąpienia zdarzenia.

    > Daje radę. Inaczej wystarczyłoby powiedzieć "sorry nie chciałem" i
    > nikogo nie możnaby skazać za zabójstwo;)

    Nb. facet daje dalszy szoł.
    0264,sprawca-wypadku-na-bielanach-przerywa-milczenie
    -trzeci-dzien.html
    "Chciałem sobie odebrać przez tę całą sytuację życie, a wy robicie z
    tego, k... taką podpuchę i takie bzdury wypisujecie - powiedział sprawca
    wypadku z ul. Sokratesa w Warszawie w rozmowie z telewizją Polsat.
    Mężczyzna, który przebywa w areszcie tłumaczy, że jest na skraju
    załamania psychicznego."
    [..]
    - Ja teraz na tę chwilę jestem już na izbie przyjęć w szpitalu i zaraz
    mnie po prostu będą zabierali. Jeżeli uznają, że jest ze mną tak źle,
    jak ja czuję, że jest ze mną źle, no to może się to skończyć jeszcze
    gorzej, niż ja sobie wyobrażam - powiedział."

    Co za obrzydliwy typ.

    > Jeszcze raz - nie musi być celem. Wystarczy że się z tym godzi.

    Ale nie omawiamy zamiaru ewentualnego rozjechania pieszych a ich
    zabicia - to dwa różne czyny.

    --
    Marcin