  • Data: 2007-01-02 18:07:52
    Temat: Re: Zabiłem kota
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-01-2007 o 13:53:01 ant <a...@a...com> napisał(a):

    > Wczoraj po południu,tak dla beki zacząłem strzelac z wiatrówki z okna do
    > kotów.Niestety przez przypadek zabiłem jednego co mi za to grozi ?

    Ustawa o ochronie praw zwierząt:

    Art. 35.
    1. Kto zabija zwierzę z naruszeniem przepisów art. 6 ust. 1, art. 33 lub
    art.
    34 ust. 1-4 albo znęca się nad nim w sposób określony w art. 6 ust. 2,
    podlega karze pozbawienia wolności do roku, ograniczenia wolności albo
    grzywny.
    2. Jeżeli sprawca czynu określonego w ust. 1 działa ze szczególnym
    okrucieństwem,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 2, ograniczenia wolności albo
    grzywny.

    Art. 6.
    1. Nieuzasadnione lub niehumanitarne zabijanie zwierząt oraz znęcanie się
    nad nimi jest zabronione.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.