eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZabezpieczenie dostawcy towarów przed innymi wierzycielami odbierającego. - PROPOZYCJA DO OCENY › Re: Zabezpieczenie dostawcy towarów przed innymi wierzycielami odbierającego. - PROPOZYCJA DO OCENY
  • Data: 2003-10-28 15:59:28
    Temat: Re: Zabezpieczenie dostawcy towarów przed innymi wierzycielami odbierającego. - PROPOZYCJA DO OCENY
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ewentualnie postępowanie układowe nie wchodzi w rachubę? No bo wydaje mi
    się ono w Twoim wypadku najrozsądniejszą radą. Zawierasz układ z
    wierzycielami i spokojnie odrabiasz długi.

    Stosując którykolwiek z proponowanych przez Ciebie sposobów narażasz się
    na zarzut działania na szkodę wierzycieli poprzez realizowanie zobowiązań
    jednego z nich kosztem pozostałych. Jeśli nawet komornik towaru nie
    zajmie, no to nie ma silnych i będziesz musiał spłacać tego nowego
    dostawcę w 100%, a pozostali wierzyciele będą dostawać ochłapy.

    Jeśli już upierasz się przy tego typu kombinacjach, to ja bym zakombinował
    w ten sposób, że Twoja firma staje się przedstawicielem handlowym tego
    nowego dostawcy. Ty to sprzedajesz, ale on fakturuje na siebie a Tobie
    płaci tylko prowizję od sprzedaży. Twój magazyn po prostu mu wynajmujesz.