  • Data: 2019-12-16 17:09:01
    Temat: Re: Za ujawnianie prawdy można trafić do więzienia
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Jesteś niebezpiecznym kretynem!
    Czy na sali jest lekarz?

    ---
    Ja jestem lekarzem -lecze takich jak ty ze zludnego kastowego POczucia bezpieczenstwa
    ;P
    To co sie dzialo w kraju przez ostatnie dziesiatki lat doprowadzilo m.inn. do
    sytuacji
    gdy okolo 25-50% sPOleczenstwa jest na skraju wytrzymalosci psychicznej jak ostroznie

    sygnalizuje GWienko:
    https://wyborcza.pl/TylkoZdrowie/7,137474,21778465,c
    o-czwarty-polak-ma-problemy-psychiczne.html?disableR
    edirects=true
    Jak dzis pojdziesz wieczorem do pabu czy galerii dokladnie przygladaj sie mijanym
    twarzom -co 3cia lub 4ta moze kryc niebezpiecznego dla ciebie czlowieka jak go za
    bardzo wkurzysz... ;P