    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Za trudne...
    Date: Mon, 24 Apr 2023 17:16:37 +0200
    <u1pc3t$rnh$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <64403559$0$2951$65785112@news.neostrada.pl>
    <u1pdo7$rnf$12$Shrek@news.chmurka.net>
    <64406ade$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>

    On Thu, 20 Apr 2023 00:27:41 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Trudno na podstawie tego materiału kategorycznie coś stwierdzić, ale
    > procedura "zatrzymania" oraz "oddania rzeczy na przechowanie" jest
    > przewidziana w prawie. Czy ojciec sprawcy oraz de facto paser jest
    > najszczęśliwszym dozorcą tego motocykla, to już temat na osobną dyskusję
    > - zwłaszcza, gdy motocykl już nie ma numerów VIN.
    >
    > Ja bym mu nie zostawił, ale może jest coś, o czym nie wiemy. Ja
    > przykładowo nie rozumiem, czemu akurat policjanci z Wrocławia mieli się
    > tym motocyklem zająć. No bo albo pochodził on z przestępstwa i to
    > lokalni policjanci powinni się tym zająć,

    No jakze to tak "pochodził z przestępstwa", bez opinii biegłego,
    bez nr VIN ...

    > albo nie pochodził i nie
    > bardzo wiem, czemu ci z Wrocławia byli bardziej właściwi do stwierdzenia
    > tego faktu.

    Bo oni mają te zdjęcia :-)

    Zakładając, ze mają, bo ja swojego auta nie fotografuję codziennie,
    ani co miesiąc, ani co rok ... moze powinienem zacząc ?

    > Znamy stanowisko samego właściciela motocykla i nie wiemy, na ile
    > faktycznie ów motocykl był podobny do tego mu skradzionego. Bo może tu
    > była wątpliwość i stąd takie, a nie inne działanie policjantów. Może
    > przybyli na miejsce policjanci nie podzielali optymizmu pokrzywdzonego.

    No ba - nr VIN sie nie zgadzał przecież :-)

    A skoro nie wiadomo, czy to przestępstwo, to przecież nawet śledztwa
    nie można zacząć.
    Tzn jedno jest wszczęte ... przyjada ci z Wrocławia i niech oni sie
    martwią :-P

    J.