  • Data: 2003-01-16 12:24:38
    Temat: Re: ZUS-osoba wspolpracujaca
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Zona powinna byc zgloszona do ZUS jako osoba wspolpracujaca i wtedy nie
    > potrzebne sa zadne umowy.
    No i tak wlasnie jest.

    > Jezeli chodzi o chorobowe to jest na takich samych
    > zasadach jak osoba prowadzaca dzialalnosc, tzn. w momencie nie oplacenia
    > obowiazujacej skladki w ustawowym terminie lub w niepelnej wysokosci
    > natepuje rozwiazanie umowy ubezpieczenia chorobowego i nie nalezy sie zadny
    > zasilek chorobowy.
    Czyli rozumiem, ze przez czas chorobowego musza byc placone skladki ZUSowskie
    zeby dostawac zasilek chorobowy ?
    A co w sytuacji, gdy zlosliwy maz przestanie placic ZUS ? Czy wtedy Urzad Pracy
    po zarejestrowaniu sie takie skladki bedzie oplacal ?

    > Co do zasilku dla bezrobotnych to nie jestem pewien, dlatego tez nie chce
    > Cie wprowadzac w blad.

    To moze znajdzie sie ktos co cos by wiedzial ...

    > Pozdrowka!

    Dzieki
    Robert