  • Data: 2003-06-19 16:53:59
    Temat: Re: ZUS-jak uciec
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:
    > Na przyszłość radzę najpierw pomyśleć zamiast pisać bezmyślne
    bzdury.

    Widac bardzo myslisz, skoro potrafisz tylko pogardlowac bez podparcia
    sie JAKIMIKOLWIEK wyliczeniami.
    Jednym slowem - nie wierze ci. I co mi zrobisz?
    Co do pierwszej twojej "teoryi" - prywatyzacja byla - i troche kasy do
    systemu wpadlo - tpo gdzie ta kasa?
    Sprzedawane ciagle obligacje? To przeciez na ZUS chyba nie ma duzego
    wplywu?
    Co do wszystkich mndurowych - znaczy sie milicjanci wszyscy jak tam sa
    sa be, to samo wszyscy zolnierze?
    Chyba upal ci sie dal we znaki....

    P.S. Jak chcesz to poczytaj. Ja w odrozneiniu od ciebie jakies cyferki
    podaje, a nie teorie spod dywanu...
    http://polityka.onet.pl/162,1082749,1,RA,artykul.htm
    http://www.wprost.pl/ar/?O=44682