  • Data: 2018-09-11 13:20:54
    Temat: Re: ZUS
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-09, Danusia <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Nie wiem czy wiesz że wszyscy członkowie zarządów i rad nadzorych z
    > początków OFE (polacy) są na liście osób których majątek jest większy od 1
    > mln złotych.

    Nie wiem czy wiesz, ale ludzie zaglądający innym do portfela robią to dlatego
    że muszą manipulować i wzbudzać zawiść z braku innych i merytorycznych
    argumentów.

    Istotne jest, czy pomnaża Twoje pieniądze lepiej niż robiłby to inny podmiot (tu
    ZUS).
    A jak wiemy OFE mimo wszystko robi to lepiej, bo ZUS pieniędzy nie inwestuje
    i nie pomnaża w żaden sposób i wszelkie podwyżki/waloryzacje są ustawowe i płacą
    za to obywatele (w podatkach).

    A 1 mln zł "majątku" to ma rodzina z 2 samochodami i wyposażonym ~3 pokojowym
    mieszkaniem w Warszawie (często na kredyt).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com