  • Data: 2018-09-10 23:31:36
    Temat: Re: ZUS
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    w <pmvulc$uc7$1@node2.news.atman.pl>, "Danusia" <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <Kviat> napisał w wiadomości
    >
    > Ile w tych 201,6 mld zł to OFE i KRUS?

    No ile?
    I co to ma wspólnego?

    > No i to wszystko.
    > Powtarzam to ciągle - emerytury i renty z ZUS nie są wypłacane z budżetu
    > Państwa. Wpłaty do OFE w 100% i do KRUS w 80% pokrywane są z budżetu Państwa
    > za pośrednictwem ZUS co całkowicie zakłamuje statystyki.

    Bredzisz.
    Wpłaty do OFE w 100% są pokrywane ze składek osób pracujących, a nie budżetu --
    to raz.
    Dwa - to że w 2017 OFE przekazały do ZUS 6mld zł, a z ZUS do OFE trafiło 3mld
    zł. Czyli to OFE dopłacają do ZUS.
    Dopłata do KRUS to ok. 18mld zł.

    Czytanie twoich bzdur kosztowało mnie 10min, a znalezienie dokładnych liczb
    2min. Wniosek: zanim zaczniesz coś pisać, sprawdź, bo możesz się wydurnić.
    Masz zero wiedzy, za to piszesz jak katarynka.