  • Data: 2005-06-10 23:32:05
    Temat: Re: ZE - słup energetyczny, którego nie chce
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra wrote:

    > Niech sobie zyczy, ale pod jedym warunkiem - zlikwidowania
    > komunistycznych ograniczen w handlu energia.
    >
    > Prosty wolny rynek - czyli kazdy kto chce moze zalozyc wlasny ZE i
    > sprzedawac prad komu chce i za ile chce. Oczywiscie jesli ja chce, to
    > moge sobie postawic swoj wlasny generator i wytwarzac prad dla siebie
    > (moze tez zrzutkowo dla okolicznych sasiadow?).
    > Od razu wyprzedze kontrargument - oczywiscie generator spelniajacy
    > odpowiednie normy zanieczyszczeni srodowiska.
    >
    > Nadal uwazasz ze ZE zazyczy sobie 50000zl w ustroju niekomunistycznym?

> [...]

    dalej pierdoły opowiadasz.
    Na rynku niekomunistycznym następuje podział na terytoria i w efekcie w
    jednym miejscu i tak masz jednego dostawcę i nie masz w ogóle o czym
    dyskutować.
    Takie szklane domy z konkurencją to sobie możesz budować w przypadku
    drobnych usług, czy handlu. W przypadku dużych usług, czy przemysłu
    następuje konsolidacja firm i w efekcie masz dokładnie to samo.
    Realia niestety nie są takie piękne jakie ci wyobraźnia podowiada.