  • Data: 2005-06-10 22:37:58
    Temat: Re: ZE - słup energetyczny, którego nie chce
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel Pyra napisał(a):

    > Skoro takie masz zasady, co powiedziałbyś, gdyby ZE zażyczyłby sobie od
    > Ciebie za prąd, powiedzmy, na początek, 50.000 złotych miesięcznie?

    Niech sobie zyczy, ale pod jedym warunkiem - zlikwidowania
    komunistycznych ograniczen w handlu energia.

    Prosty wolny rynek - czyli kazdy kto chce moze zalozyc wlasny ZE i
    sprzedawac prad komu chce i za ile chce. Oczywiscie jesli ja chce, to
    moge sobie postawic swoj wlasny generator i wytwarzac prad dla siebie
    (moze tez zrzutkowo dla okolicznych sasiadow?).
    Od razu wyprzedze kontrargument - oczywiscie generator spelniajacy
    odpowiednie normy zanieczyszczeni srodowiska.

    Nadal uwazasz ze ZE zazyczy sobie 50000zl w ustroju niekomunistycznym?

    Natomiast dzisiaj jest to oczywiscie mozliwe - ZE co chwile podnosi
    oplaty za energie w sposob absolutnie dowolny i nikt niczego nie moze
    zrobic.
    Przelaczyc sie do konkurencji nie wolno, poniewaz odpowiednie sluzby
    dbaja o interes jedynego sluszengo ZE, samemu sobie generowac pradu
    rowniez ZTCW nie wolno.