eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZ jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu? › Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z
    ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    Date: Tue, 23 May 2017 16:14:41 +0200
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
    <a...@b...pl>
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
    <a...@b...pl>

    W dniu .05.2017 o 15:55 A. Filip <a...@b...pl> pisze:

    > [...]
    >
    > Nawet najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku.
    > Nigdzie nie idziesz, nigdzie nie dojdziesz.

    Nikt nie chce iść z dziećmi!
    "Krucjata dziecięca" to początek XIII wieku, oraz J. Andrzejewski "Bramy
    raju", polecam doskonałą lekturę!
    Wszyscy wolą poczekać, aż dzieci dorosną :)

    > Ja jestem za zmianą by *pierwsza* decyzja o areszcie była prawie zawsze
    > na 7 do 14 dni na zasadach znacząco odmiennych (prostszych) od
    > przedłużenia aresztu. Chyba że adwokat aresztowanego sam "poprosi" o
    > przedłużenie maksymalnego zatrzymania do 72h i pierwszą decyzję o
    > areszcie na dokładnie takich samych zasadach jak decyzję o przedłużeniu.

    Piowyższego nie rozumiem, mieszasz zatrzymanie z aresztem.
    Areszt 7 albo 12 dniowy można przedłużać dokładnie tak samo, jak obecnie
    się predłuża średnio do nawet 7 lub 14 miesięcy!!!

    Skąd 72 godziny "na prośbę"? Wiem, wykazałem że skracanie zatrzymania
    _wcale_ nie musi służyć zatrzymanemu, to zaczynacie modyfikować swoje
    marzenia. Ja wolę, żebyście je przemyśleli przed wylaniem na grupę.
    "Dobra, koleś, albo przedłużasz zatrzymanie na 72h, albo sąd dowali ci 3
    miesiące aresztu. Wybieraj śmieciu!". A kamera wyłączona, jak chciał Jacek
    M.
    :)

    --
    Trefniś