eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZ jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu? › Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
  • Data: 2017-05-23 16:36:45
    Temat: Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .05.2017 o 16:21 A. Filip <a...@b...pl> pisze:

    > Trefniś <t...@m...com> pisze:

    (...)

    > W mojej propozycji przy pierwszym *uproszczonym* rozpatrywaniu wniosku o
    > areszt groziłoby (z niezwykle nielicznymi wyjątkami) *tylko* od 7 do 14
    > dni aresztu.

    OK, ale podtrzymnuję - areszt 7 lub 14 dniowy przedłuża się tak samo łatwo
    jak areszt 3-miesięczny.
    I przypominam, SR średnio zasądzają ponad 14 miesięcy, SO ponad 14
    miesięcy aresztu!

    Poza tym jak chcesz zapewnić "niezwykle nieliczne wyjątkowość" swojego
    rozwiązania?
    Każdy sędzia miałby mieć pulę dni aresztu?
    Czy może areszt przydzielony "na komisatiat"?
    :)

    Ech...

    Pewnym rozwiązaniem byłaby _radykalna_ zmiana zasad rekrutacji do policji,
    szkolenia policjantów i zapewnienie im psychologicznej opieki, oraz
    cywilna kontrola nad Policją - skoro nad siłami zbrojnymi można, to
    dlaczego jeszcze jej nie ma tam, gdzie chyba niezbędna.

    --
    Trefniś