eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZ jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu? › Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
  • Data: 2017-05-23 16:51:09
    Temat: Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .05.2017 o 16:36 Trefniś <t...@m...com> pisze:

    (...)
    > Pewnym rozwiązaniem byłaby _radykalna_ zmiana zasad rekrutacji do
    > policji, szkolenia policjantów i zapewnienie im psychologicznej opieki,
    > oraz cywilna kontrola nad Policją - skoro nad siłami zbrojnymi można, to
    > dlaczego jeszcze jej nie ma tam, gdzie chyba niezbędna.

    Zresztą w ogóle ten mój Wrocław jakiś dziwny.

    Tu im się na komisariacie jakiś koleś zawinął...
    Jakieś sto metrów dalej na Wytrzeźwiałce kobieta spaliła się żywcem,
    przypięta do pryczy...
    W agencji towarzyskiej na ul. Le..... (nie będę reklamował) wbrew swojej
    woli pracowała dziewczyna, której wrocławscy policjanci poszukiwali na
    zlecenie m. in. Itaki. A po godzinach "promocyjnie" za darmo korzystali z
    jej wdzięków.

    --
    Trefniś