  • Data: 2003-12-02 08:50:01
    Temat: Re: Wystawienie faktury za darmowy program
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Buster wrote:

    > Swego czasu byla taka sytuacja, dosc szeroko opisywana, wlasciciel firmy
    > zainstalowal Linuxa, a ze chcial byc taki uczciwy, wpisal do ksiazki
    > przychodow i rozchodow zakup systemu operacyjnego za 0 zl (slownie zero
    > zloty).

    Tu nie chodzi o wpisanie go do ewidencji, bo raczej to jest juz sprawa US, i
    nie dotyczy tej sprawy.
    Chodzi o to ze klient chce _fakture_, potem sobie jej moze nigdzie nie
    wpisywac nawet. Faktura ma nie byc na 0zl, a na przyklad na 100. I
    przedmiotem ma byc "Linux Slackware".

    Chodzi mu o posiadanie faktu na posiadane programy.

    Z tego co sie orientuje to taka fakture to by mu moglo FSF (Free Software
    Foundtation) wystawic, jako posiadacz praw autorskich, a nie ja.