  • Data: 2006-04-04 19:28:04
    Temat: Re: Wystąpienie z katolicyzmu jednak problematyczne? ;)
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 4 Apr 2006 21:19:01 +0200, abc napisał(a):

    > Nie dokazuj. Mnóstwo takich "bohaterskich" apostatów nawraca się na łozu
    > śmierci. Szkopuł w tym, że czasami można nie zdążyć. Strzeż się grzechów
    > przeciw Duchowi Świętemu. Jest ich sześć, a są następujące:
    >
    > 1. Grzeszyć zuchwale w nadziei miłosierdzia Bożego,
    > 2. Rozpaczać albo wątpić w łaskę Boża,
    > 3. Sprzeciwiać się uznanej prawdzie chrześcijańskiej,
    > 4. Nie życzyć lub zazdrościć bliźniemu łaski Bożej,
    > 5. Mieć zatwardziałe serce na zbawienne natchnienia,
    > 6. Umyślnie zaniedbywać pokutę aż do śmierci.
    >
    > "Dlatego powiadam wam: Każdy grzech i bluźnierstwo będą odpuszczone ludziom,
> [...]

    Bluźnię niniejszym przeciw świętemu drobiowi pod postacią zarażonej przez
    wirus H5N1 gołębicy unoszącej dwa miesiące temu nad miejscem pewnej
    katastrofy budowlanej i żywię głęboką nadzieję iż ten grzech nigdy mi nie
    zostanie odpuszczony.

    --
    "The Bible tells us how to go to the heavens, not how the heavens go"
    Galileo Galilei