  • Data: 2012-01-24 20:25:20
    Temat: Re: Wyrok nakazowy za zdjęcie z fotoradaru
    Od: pszestempca <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-24 20:58, Piotr pisze:
    > Sprawa prosta. Sąd wydał wyrok. Masz 7 dni na odwołanie. Jeśli uważasz, że
    > jesteś pokrzywdzony i masz na to jakieś dowody (zaznaczam dowody-np. braki
    > proceduralne), to się odwołujesz. Tylko czy warto tracić czas na całą sprawę
    > (pisanie pism, konsultacje, szukanie w internecie, wizyty w sądzie) dla
    > niecałych 300 złotych?
    Wiesz, moja sytuacja finansowa, mimo wszelkich znamion, że żyję na
    zielonej wyspie, którą kryzys omija szerokim łukiem, w przeciągu
    ostatniego roku uległa jednak znacznemu pogorszeniu i nawet 300zł to
    obecnie dla mnie wydatek. A do tego jeszcze, w związku z szeroko
    zakrojonymi prorodzinnymi działaniami kraju, zachciało mi się mieć
    dzieci 3 dzieci ;-) We wniosku o ukaranie, którego kopię dostałem razem
    z wyrokiem, jest sporo rubryk w rodzaju "warunki materialne, rodzinne i
    osobiste", których nie dane mi było wypełnić, a wyglądają obiecująco (to
    pewnie ta prorodzinna polityka ;-). I tu pojawia się pytanie o możliwość
    jednak jakiegoś przywrócenia terminu składania wyjaśnień itp.