  • Data: 2012-01-24 21:40:09
    Temat: Re: Wyrok nakazowy za zdjęcie z fotoradaru
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/24/2012 1:34 PM, pszestempca wrote:
    > Parę dni temu otrzymałem wyrok nakazowy wydany przez Sąd Rejonowy w
    > Słupsku. Sprawa dotyczy nie udzielenia odpowiedzi na pismo skierowane
    > przez Straż Gminną w Kobylnicy odnośnie tego kto przekroczył prędkość
    > prowadząc pojazd, którego jestem właścicielem. Pojazd mogłem prowadzić
    > ja lub żona, ciężko to obecnie stwierdzić, bo miało to miejsce w
    > kwietniu ubiegłego roku, jechaliśmy wtedy razem. Straż ponoć prowadziła
    > w tej sprawie korespondencję, ale ze względu na to, że przez 2-3
    > miesiące nie odwiedzałem skrzynki pocztowej w miejscu zameldowania,
> [...]

    pomieszanie z poplątaniem, ale i tak masz z gory przerabane, patrz punkt 5

    1. po pierwsze nie mozna karac z nie udzielenie, a za odmowe udzielenia,
    wiec sprawdz dokładnie co jest w tym wyroku.

    2. Po drugie zdaje sie, ze formalnie straz nie ma uprawnien do karanie z
    tego paragrafu, a tylko policja, wiec sprawdz czy to straz wyslala
    wniosek do sadu, czy straz do policji, a policja do sądu.
    '
    3. po za tym, tlumaczenie sie, ze nie wiesz kto prowadzil jest glupie,
    bo art 78.4 PORD wyraznie nakazuje ci wiedziec, komu dajesz samochod
    nawet na sekunde. Bez ograniczen czasowych. Masz wiedziec i juz.
    Tak wiem, przepis glupi, ale paragraf na czlowieka sie znalazl.
    Przepisow mowi wyraznie. Masz wiedziec. Metoda dowolna. mzoesz sobie
    chodzic do wrozki lub zainstalowac na kierownicy czujnik linii
    papilarnych lub traktyowac kluczyki jako dokumenty scislego
    zarachowania, scisle tajne, podlegajace retrykcyjnym procedurom wydania.

    4. To, ze nie sprawdzasz skrzynki, to twoj problem.

    5. Sam sie nie wybronisz ze wzgledow proceduralnych, bo sie bedziecie
    babarac w niuansach przepisow, a zatrudnienie papugi, lub samemu
    jezdzenie do sadu bedzie cie kosztowalo znacznie wiecej.