  • Data: 2012-01-24 21:55:15
    Temat: Re: Wyrok nakazowy za zdjęcie z fotoradaru
    Od: pszestempca <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-24 22:40, witek pisze:
    > 1. po pierwsze nie mozna karac z nie udzielenie, a za odmowe udzielenia,
    > wiec sprawdz dokładnie co jest w tym wyroku.
    "właściciel/użytkownik pojazdu wbrew obowiązkowi nie udzielił Straży
    Gminnej w Kobylnicy odpowiedzi na skierowane do niego zapytanie, kto w
    dniu xxxx kierował pojazdem, którym popełniono wykroczenie w ruchu drogowym"

    > 2. Po drugie zdaje sie, ze formalnie straz nie ma uprawnien do karanie z
    > tego paragrafu, a tylko policja, wiec sprawdz czy to straz wyslala
    > wniosek do sadu, czy straz do policji, a policja do sądu.
    Wniosek wysłała Straż Gminna.

    > 3. po za tym, tlumaczenie sie, ze nie wiesz kto prowadzil jest glupie,
    > bo art 78.4 PORD wyraznie nakazuje ci wiedziec, komu dajesz samochod
    > nawet na sekunde. Bez ograniczen czasowych. Masz wiedziec i juz.
    > Tak wiem, przepis glupi, ale paragraf na czlowieka sie znalazl.
    > Przepisow mowi wyraznie. Masz wiedziec. Metoda dowolna. mzoesz sobie
    > chodzic do wrozki lub zainstalowac na kierownicy czujnik linii
    > papilarnych lub traktyowac kluczyki jako dokumenty scislego
    > zarachowania, scisle tajne, podlegajace retrykcyjnym procedurom wydania.
    Ja nikomu nie dawałem samochodu. Nie mamy z żoną rozdzielności
    majątkowej, więc sobie po prostu sama wzięła, tak bez pytania, jako
    współwłaścicielka. A jako współwłaściciele jakoś nie możemy dojść do
    porozumienia, które z nas prowadziło :)