  • Data: 2004-12-06 09:44:11
    Temat: Re: Wyrok nakazowy
    Od: "Artur \"Shiva\" Włodarczyk" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" wrote:

    > A to, ze cie nie wysluchali... no to wysluchaja teraz.. i o co chodzi ?
    > wyrok nie jiest przeciez prawomocvny..

    Wysuchaja, jesli bedzie rozprawa, bo jesli nie wniose sprzeciwu, to przeciez
    nakaz karny ulega wykonaniu jako prawomocny wyrok skazujacy (art. 507 kpk).

    Czy tak jest taniej? No wiem. Nie zrobiles nic zlego, masz czyste sumienie,
    natomiast prokuratora bazujac wylacznie na zeznaniach typka (to jedny w
    zasadzie dowod) przysyla takie pismo. To chyba lepiej "drozej", ale miec
    mozliwosc obrony i przedstawienai swoich racji.

    shi