  • Data: 2005-11-10 12:59:26
    Temat: Re: Wyrobienie paszportu - CO ZA URYNA
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 10 Nov 2005 13:37:06 +0100, użyszkodnik "Lukasz" <b...@b...pl>
    napisał:

    > i żadnych innych nie przyjmują (!!!)
    > Zdaje mi się, że nie składałeś wniosku paszportowego jakieś 20 lat temu...
    > Musiałbys wypełnić kilka kartek szczegółowego zyciorysu ze wskazaniem, np.
    > który z Twoich kuzynów był za granicą.
    > Ja tez nie składałem, ale chyba przesadzasz.

    poprostu stwierdzam ze za czasów wczesnego kapitalizmu, kiedy jeszcze
    urzędasy nie były na tyle zorganizowane w utrudnianiu ludziom życia
    było najlepiej, biuro paszportowe było prywatne a co za tym idzie
    nastawione przyjaźnie do klientów, a co najważniejsze było NA MIEJSCU

    --
    futszaK
    601061867 (61)6222647