  • Data: 2012-08-08 14:27:57
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę
    Od: gregor <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-08 14:14, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Jaka jest podstawa do tego aby były równe?

    Wykonywanie tych samych obowiązków służbowych
    np. pracujesz sobie i zatrudniają kogoś nowego za większe pieniądze niż
    ty zarabiasz od jakiegoś czasu ... a wykonujesz tą samą a nawet więcej
    niż nowo zatrudniona osoba, która nie ma zielonego pojęcia o co chodzi
    ... co prawda zna się ale na dzień dobry większe pobory to jest wg mnie
    dyskryminacja płacowa

    gregor