  • Data: 2012-08-09 12:06:03
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Aug 2012, ToMasz wrote:

    > ale bez jaj. Co za różnica czy wypowiada pisząc, nie chce mi się pracować,
    > czy czuje że niemam zdrowia, czy mam taki kaprys? Żadna.

    Żadna. Szczególnie jeśli (pracownik) nie musi jej podawać.
    Ale nie o takim przypadku mowa.
    Pracodawca ma do spełnienie określony wymóg, i w razie jego niedochowania
    wypowiedzenie, tak jak pisze spp, jest NIESKUTECZNE.

    > JEśli prawo wymaga
    > podania jakiejkolwiek przyczyny,

    Może zajrzysz do przepisu?
    Bo tak, jak będziesz sobie online i ad hoc wymyślał własne prawo,
    to do spójnych wniosków nie dojdziemy.

    > to niech pracodawca napisze "bo biedroneczki są w kropeczki"

    A nie przeoczysz słowa "uzasadniająca"?
    Art.30 § 4 dotyczy TYLKO pracodawcy...

    pzdr, Gotfryd