  • Data: 2004-04-08 14:15:20
    Temat: Re: Wypowiedzenie
    Od: "Jurek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > do 7 dni można odwołać się od wypowiedzenia domagając się w tym wypadku
    > (domyslam sie ze chodzi o umowe zawarta na czas nieokreslony) przywrócenia
    do
    > pracy lub odszkodowania -w przypadku gdy upłynał termin wypowiedzenia.

    Czy dobrze rozumiem-jezeli uplynął termin odwołania mogę się domagać
    odszkodowania? Na jakiej podstawie, poproszę o jakies odnosniki prawne bym nie
    bładził.

    przyczyna podana
    > przez pracodawce musi być konkretna i prawdziwa.To jest oczywiste, a jednak
    > czesto tak sie nie dzieje (-:
    > W tym przypadku trudno mi sie wypwoiedziec, bo nie znam całej sytuacji. Np.
    > przypadku , gdy pracownik nie ma kwalifikacji, a pojawi sie ktos kto je
    > posiada, badz ma większe- takie wypowiedzenie moze okazac sie zasadne.

    Mysle ze raczej nikt taki sie nie pojawil i nie pojawi.
    W tym wypadku chodzi chyba o likwidację stanowisk pracy, ale tak by nie
    wypłacić dwumiesięcznej odprawy.